You're the missing piece I need the song inside of me

jag har lite bilder som ska läggas upp när jag får ork.
jag har fortfarande en del att skriva om men jag orkar inte,
började skolan idag, nervöst som fan blev det!
michelle mötte mig på knutan vid halv tio så drog vi upp till nic, där stod vi och snackade med Belma och några till innan vi blev tyvugna att gå in till uppropet, där blev vi uppdelade och drog vidare till en annan sal, det har mest varit rundturer och information och lekar och sånt skit,  klassen är väll chill, men känns som att folk är väääldigt spända, men vissa var ju trevliga, så vi får väll se hur dt blir med den saken.
sen slutade vi edan klockan ett vilket var (yyyyyyyyyyyy ju :)
sen hemma vid tre nån gång och tog det lungt en stund,
sen körde man en runda till kg för att träffa mina saknade babes, och då fick man redan på sorliga grejer. r.i.p skriver jag bara.  babe du vet jag beklagar sorgen och finns alltid för dig. (du vet vem du är)
sen har man segat hemma nu på kvällen ,
ligger och smsar med Arvid, underbar vän den killen är.
ska sätta på ett avsnitt av one tree hill idag igen och somna för det är ju skolan imorgon igen .



pus ciao

Kommentarer
Postat av: Kakis

<3!

2009-08-21 @ 14:36:39
URL: http://kaamunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0