you fingertips across my skin.

litta osocial har man varit, men jag har sovit hos kakan två nätter och sen hos sanna inatt.

vi hade pyjamasparty hos kakan i förrgår, kul satan hade vi,

sen igår så tog man dt lungt m sanna och kakis under dagen, och fisen kom oxå och var social. även alex, thimo, puntus och dn va sociala ett tag,

jag och sanna drog hem och käkade lite senare på kvällen och sen så drog vi till lunnen och så blev dt vp med dn, chrille, jb, thimo, puntus och alex.
kakan va oxå en liten stund, men hon blev tyungen att gå hem :(  sen kom några från torp m som jag inte känner en liten runda,
dt blev en lagom underhållande kväll/natt.
jag och sanna drog hem vid tre tiden och tittade lite på en film men sen blev dt sova,
jag vet ej hur länge jag sov, men jag sov längre än sanna iaf ;)
åkte hem vid halv fyra iaf och nu ligger och jag degar i sängen, och det har jag planerat att göra resten av kvällen ,
funderar på att ha lite harry potter maraton för mig själv.

kakan, sanna & fis,  vi får snart dra och cykla, skola om två veckor <3


tänkte oxå göra lite reklam för dom bloggar jag läser,
assoesanna.blogg.se
kaamunen.blogg.se
louiserebeccahansen.webblogg.se
lemonadarN.blogg.se


jag läser fler men orkar inte lägga upp alla.
kanske senare ikv blir dt lite bilduppdate
och sen imorgon blir dt pappa i kg i två veckor .


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaaa

bah de blir fint väder så flyger vi ut på cyklarna assoe! :ooo

2009-08-03 @ 18:07:59
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0