vakna och lysssna på dina hjärtslag

sov hos kakis igår m sanna och louise,  hade absålut dökul som alltid :d
somnade väll vid fem nån gång imorse och sen vet ickke när vi steg upp.
jag tog iaf bussen halv fyra hem och nu har man städat och gjort va sig,
nu komma alla gäster för vi firar linn idag, om jag har tur så smiter jag iväg till kg sen ikv, sover hos kakan igen (:
blir en uppdate sen med bilder för jag kan säga att jag inte är svart hårig ;)



Sanna berggren, Louise Hansen & Louise Kamunen, mina ögonstegen, det värdefullaste jag har <3 tack som fan för ni finns! <3





pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaaa

jag älskar er sjukt, obeskrivligt mycket!

utan er hade ente "sanna berggren" funnits, det skulle varit tiep en "lotta olsson" eller ngt. HAH!

men tack för hjälpen m "soffan". § <3

2009-08-01 @ 22:06:59
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0