praying that mayby you and me and up together

har börjat trivas väldigt bra i skolan och fikat m klasskamrater var dötrevligt i fredags.
sen har det varit kg helg vilket betyder att man har fått umgås med sanna, louise och louise m. fl.
igår sov man hos sanna m louisarna och vi såg män som hatar kvinnor, älskar den filmen!

nu har man degat i soffan m disney channel hos mamma och nu ligger man i badet m musik, dator och en bit kladdkaka (aaa.
skola imorgon igen,  tar nio tåget :d  underbart ;) och sen ska vi danssa jazz imorgon :D:D:D:D:D:D
jag är pepp, jag trivs mycket bra i skolan nu när dansen börjar komma igång och min förkyldning börjar försvinna.

någon som jag har insätt är att gummistövlar har blivit modernt? hur snyggt är det om man tänker efter?
tydligen finns dt folk som köper gummistövlar för 1500 kr.  sjukt ju .
först ridbyxor, sen ridstövlar och nu gummistövlar?  vad är det snygga m sådant mode?


mobilsladden är borta så blir inga bilder idag heller.
jag har planerat att sanna ska fixa min layout, så det får vi snart göra,  kanske fika och campa hos min mamma snart? och sen måste du lära mig allt annat med ;)

nu ska jag fortsätta vara lite romantisk,  dock ensam .
sen blir det outfit check, packa danskläder, fixa naglar och frulle.

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0