need your arms around me tonight

mf ett ögonblick igår, men det regnade och sånt så jag åkte hem till arvid och sov där
upp tidigt imorse, tiiiidigt imorse, halv sex imorse. menmen
sen kommer man till eslöv vid åtta tiden och då startar inte moppen, så man ringer jonas och han startar moppen på första försöket -.-
kör hem och lägger sig i sängen och har tittat på massa disney channel filmer hela dagen,  alla high school, camp rock, jump in och another cinderella movie.  bara legat och varit död, kanske spenderat 10 minuter sammanlagt nån annan stans än sängen på hela dagen,  hade behövt nån som bara legat och håll om mig hela dagen och bara lyssnat på när jag klagat, bara tårkat mina torkar och inte sagt något, inte dömt alls. bara varit.  jag är väldigt trasig nu, som jag varit nått år nu, men jag flyr från dt, kanske dags att laga kanske,  hur är dock frågan, hittar inte ens de läkande i dansen längre </3
sitter här jag lyssnar på samma låt om och om igen, jag gillar hur min röst låter till den, och jag börjar gråta hela tiden och jag vet ej varför, men det är ganska skönt även fast jag får ont i huvet..  måste prata med mamma, gud vad jag inte vill
har utegångsförbud av nån anledning,  jag vill härifrån.
kan man inte pausa tiden lite, har inte hunnit ha lov än.
och var har du tagit vägen jennie?  lever du ens? <3


behövde bara skriva av mig lite.




pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0