my head misses you shoulder


hej, idag var jag lite extra cool och tog hatten (hhh



vaknade hos louisebabu, körde hem till sanna och hämtade täcken och drog sen hem och städa och städa.
sen fick man nudlar till frulle (yy
sen blev det en runda till väla och gjorde några bra inköp fkt, kommer bilder på det imorgn för då ska jag till ullared men kladdkaksanna och handla massor av mer grejjer (:
kvällen har varit chill ute som alltid.
tvungen att vara hemma tio redan -.-
menmen, nu ska jag titta tv elr film och sen sova, upp åtta imorn -.-''
jag har fortfarande seriösare grejjer att skriva men pallar ickke.



pus ciao

Kommentarer
Postat av: saaaannnaaa ;**

ullared ftw babeh! ;dddd

2009-08-10 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0