mitt hjärta alltid där du är.


PARADISET! <3


jag och sanna i nå roligt spegel på familia xD   lav it



natten var bra och hemskkkkk,
sanna/mysan rädda oss som vanligt <3
sen har man segat satan hela dagen , sköööööööööönt.
sen har man varit ute med folk som valigt,
det var väll rätt mysigt ett tag,  lite långt tråkigt men inte värre än vanligt.
sen blev det lite irriterat, men markus och rickard räddade mig litta.
sen så drog man hem och nu segar man i sängen ,
ska väll sätta på nån film och somna lite gott,   ska dra till torp imorgn med hade jag tänkt.
idag orkar jag inte skriva om nått seriöst så .


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

hihiiii, min mammii e bäst. <33

2009-08-10 @ 01:52:50
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0