keeps getting better...

jag är dåligt med bloggen,
men jag är upptagen,
nu har skolan börjat och jag trivs ganska bra fkt,  träffat lite trevliga tjejer som man kan snacka med och vi har vår första danslektion imorgon och man är ju pepp pepp pepp,  dock är det modernt, vilket verkligen inte är min starka sida och sen har jag fått extremt förkyldning med massor massor av hemsk hosta,  så mmin kropp är inte på topp men pepp ändå .
min bror fyller tjugo idag, grattis till honom, vi har massa gäster men eftersom jag inte vill smitta min stackars mormor så kommer jag nog hålla mig här uppe så det kommer kanske lite bilder om jag orkar.
när gästerna har dragit blir det ett skönt bad för mig och förhoppningsvis lägga mig tidigt.
tänkte även att jag skulle förbereda min morgon dag med hitta danskläder, och andra kläder och väskor, pennor och block o s v.  funderar även på att förbereda lite frulle man kan ta på bussen så kan man gå upp tio minnuter senare (yy
nu har jag precis fixat naglarna så kan ej gå ner, men snart blir det väll hälsa på folk och äta nån äcklig middag antagligen,
tror det blir potatissallad,  inte min favorit nånstans,  men fläskkotlett är (yyyy

jag funderar även på att börja ha håret helt uppsatt i en hög knut för det är så skönt så det finns inte,  inget hår som blåser i ansiktet o s v.  men då måstejag fixa ögonbrynen *hm*

nu får det vara nog, om ni har tur blire lite snygga bilder ikv.


pus ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

jag längtar tills imorrn :D<3 hopaps att jag får höra allt om första danslektionen! puss<3

2009-08-26 @ 22:27:24
URL: http://krullot.blogg.se/
Postat av: sannaa

hihihiiii, jag äter de nu!

jag saknar min gåsakladd. :(((( §

2009-08-27 @ 20:57:03
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0