i cry and cry but my eyes wont dry

gårdagen alsu, ullared m sanna var mysigt, hittade inga kläder men det blev två smala bälten, nagellack, nagellacks borttagning, hårborttagning och en väska (yyy .

sen kom man hem och drog ut och hade det dötrevligt med folk,
sen så blev allting lite okontrolerat, och väldigt känslosamt.
sov hos angelika,

vaknade lagom tidigt idag och drog hem, sen har man mest degat och ska snart hoppa in i duchen och göra ve mig och höra av mig till johanna så blir det nog träffa henne.


jag mår förjävligt över vad jag har gjort, jag kunde inte kontrolera mig, era tårar kanske har tagit slut men det har inte mina, jag gråter och gråter, never ending.
finns inget jag älskar mer än er, ni betyder mer än livet.
detta är det sista jag ville skulle hända, utan er är jag inget,  det saknas en bit av mig nu, jag kommer aldrig klara av detta, aldrig, knivar och piller lockar, sluta andas vore enkelt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0