dont let them say you ain't beautiful


igår var dt varmt så då blev dt skumma kläder



inatt "sov" man hos sanna m kakis, skit mysigt som alltid, men jag vill inte ha ost på ett tag xD
vi tittade på "flicka" så fett bra film!,   vad jag och sanna bölade i slutet :(
vi somnade väll efter halv fem nån gång.
vaknade imorse av att kakans mamma ringde för hon skulle hem :(
sen så gick jag och sanna upp och åt pizza (yy
sen tog vi moppen till mig och åkte till familia en mini stund, men det blev ändå en mega snygg tröjja (y
sen drog vi vidare till stranden en stund,
jag och sanna gick mest runder, det var rätt mysigt ändå (:
sen blev det hem och ut och leta efter folk men det fanns inga,
efter ett tag så skjutsade man hem sanna och sen hem själv och vi har gäster -.-
menmen,  ska nog snart dra ut igen, måste hitta hmpus och jesper *hm*
ska höra m sanna om jag kan komma dit nu (:

jag ahr lite att skriva om så jag kankse skriver inatt (:



pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0