you cant hurt me anymore





bilderna är från igår,  mammas b-day.
var ute och käkade och sånt, gick vid hamnen,
sen var det hem och pratade i tele med arvid i till typ kvart i ett eller nått :P
sen vaknade man tio i nio imorse av att en viss person ringde -.-
sen kom mamma lite över nio och sa att jag skulle till läkaren och kolla min hosta vid 11.   så då blev det up och ducha och käka nått och sen blev man hämtad av pappa så åkte man vidare till landskrona.
jag har iaf ine lunginflamation, bara jobbig rethosta, men jag fick nån medesin utskriven, fet stark och mega äcklig var den -.-
men om det hjälper så bangar jag ickke.
förhoppningsvis ska jag lleka med beckybu idag :D
det vore fett lemonadigt om jag fr göra det,  annars blir det väll sanna & co .
jag ska nog handla glass sen tror jag,
ska bara äta och få tag på becky först.


pus ciao


Kommentarer
Postat av: anna

krya på dig finaste!!

love u!!<3<3

2009-04-26 @ 07:44:27
URL: http://minvagtillettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0