this is the new shiet.











idag blev det mycket bilder.
men har inte haft tid.
detta är från lovet bilder .
fler bilder finns på chubbby@bdb :)
varit sjuk hela veckan med feber och värsta hostan .
idag är jag fortfarande sjuk .
men gick till krilles och handlade och fick med mig freja, jessica, gutte,anden och johan hem xD
sen kom även johanna en lite sväng
sen har jag suttit under stjärnorna med datorn och tittat på film och kedjerökt
sjukt underbart <3
sen nu har jag bäddat ner mig i soffan och tittar på madtv och snart blir det soffan för jag mår inte bra alls :(


pus ciao


Kommentarer
Postat av: sannaaaaaa. ;**

OMG! hur kunde du? :'|

jag ser helt missbildadut ffs. :(((( <3

2009-04-23 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0