rufsigt rött hår-stora tröjjor/skjortor-bara ben-pilotbrills (yyyyy'

igår så åkte man då till läkaren på morgonen för att kolla hostan,  fick utskrivet nån asstark hostmedesin som jag hoppas hjälper.
sen när man kom till kg så kom söta beckybu till mig, vi typ tog det lungt i solen och träffade sanna :)
sen åkte hon hem redan halv 8 :(
sen så träffade man louise, kakis & sanna, så  bestämde vi oss för att dygna,  men det gick ickke speciellt bra,
jag och louise deckade vid 12-halv1 på soffan,  sen vid ett så blev den snabbt kvällcigg och sen somnade man dirr.
sen sov vi fkt till halv 11,  mycket längre än vad vi brukar.
sen chillade vi lite på gräsmattan, jag drog hem och duschade och hämtade mig dator,
sen blev det chill m sanna och musik från min dator ett tag, sen drog vi ut ett tag i kg.
sen träffade v i massa folk och så drog sanna och louise med några och badade i stenbrotten medans jag, heid, frida och kakis tog det lungt på sanna gräsmatta,  sen kom louise och sanna tillbaka och kakis, frida & heidi drog.
sen la vi där till sex så drog jag hem och nu har man då kmmit hem till mamma.
nu har jag tatt av mig mina kläder och satt på musiik och ska sova för jag tror att jag har solsting för jag mår ickke brao alls.

cpskola imorgon igen ,  tror inte det blir nån idrott för mig för jag hostar så mycket fortfarande.
vill inte till skolan ,  vill ha bra betyg och ha kommit in på det gymnasium jag vill och ha sommarlov .



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0