im rising up .

nu sitter jag i skolan,  jag träffade faktist fina frida igår, GUD VAD SAKNAD HON HAR VARIT! ;o
kedjerökning och shitchat i lund  (yyy'
idag så tog jag tidigt tåg , vilket sög.
sen hade jag HHK med steff, gud vad god maten blev, vill inte äta mer denna veckan ;)
pasta med pastasås & en mega god blåbärspaj till efterrätt.  (yyyy'
sen har man bara chillat i solen hela dagen , så skönt !
sen nu har man precis failat ett prov, ett viktigt prov :/
sen så nu väntar man på att klocka ska bli mer så jag kan dra in till staden och träffa fina frida, fika och kedjerökning (yyy'  <3
sen nu har jag inte mer att skriva , jag hitta mobilsladden i morse så snart kommer det upp lite fina bilder <3



pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0