I'll be gone one way or another




idag var man ju tillbaka i skolan igen .
det var väldigt blandade känslor.
jag har saknar michelle, bea, ivan, nils & jakob så klart.
men skolan är ju aldrig kul och det har mest suttit i solen och inte pluggat ett skit.
slapp idrotten eftersom jag fortfarande hostar upp mina lungor lite då och då .
sen har man komit hem och tatt det lungt i soffan ett tag .
sen kom annika hem och började laga mat.
sen kom den långa diskutionen som fick tårarna att börja rinna igen och
övertygelsen att jag verkligen inte hör hemma i min så kallade familj utan att jag hör hemma nån helt annanstans.
sen gick man upp på rummet och började prata med fina beckybu.
gud vad jag saknar den tjejen asso .
sen började vi prata, och vi ska antagligen ha piknik i veckan .
och jag längtar så mycket och det torkade tårarna en del .
sen nu har jag bestämt att jag ska fika med frida imorgon vilket oxå är väldigt...skönt får jag nog säga.
behöver en liten underbar fika, vi ska försöka slå rekordtiden 3 h imorgon (aaa'

eftersom att på sistionde har här stått väldigt mycket om mina underbara vänner frida, sanna, louise m fl .
men inte så mycket om beckybu så jag tänkte skriva en rad till henne.

du är en väldigt kär vän till mig och jag väderar dig så högt.
jag ser dig som familj , tyvärr en familj som jag inte träffa allt för ofta :(

även fast vi inte umgås så mycket känner jag mig så säker i din närhet,
finns för dig i vått och tort och tsm klarar vi ALLT.
du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och jag älskar dig så .


pus ciao









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0