hhhhhomosexuell

asså jag är rätt osocial , men jag har inte haft tid elr ork .
men jag mår bättre än på länge.
1. det är påsklov.
2. extremt bra början på lovet.
3. fint väder.


fredag;
hiphop kväll på hemgården med bea och mattanten aka lill .
sjukt kul .
sen käkade vi på dokan och hitta pojkar som vi tejpade fast vid ett träd och som försöka lära oss åka skateboard.
väldigt trevliga pojkar dåva,
sen sov bea hos mig .

lördag;
vaknar med bra och sunkar halva dagen innan vi drar oss till kg och sossar oss med Louise & Sanna :)
sen åkte bea hem til sig och jag till mig,
sen tog jag det lungt på soffan ,   träffade även Daniel, Viktor och Carro .

söndag;
upp tidigt satan och vara allmänt nervös.
sen till lund till gymnasiumet för sånt dans intagningsprov, sjukt nervös.
men sen visade sig att det gick skkkiiiitttt bra,  var sjukt kul .  jag trivdes verkligen med så mycket dans .
t o m baletten gick bra.
sjukt glad över det.
sen så träffade man xander ett tag sen drog man vidare till kg och träffade louise, sanna & madde.
sen hade vi då skit kul som alltid.  sen sov jag då hos sannabby, louise med.

idag ;
vaknade man hos sanna,  frulle på trappan , <3'
sen hem och fixa sig och sen möta fina frida i lund,
sen har vi mest chillat i solen och lyssnat på håkan och böglåten <3
haft sjukligt kul .
vi fick även ett snabbt besök av arvid och sen kom även xander och sammy,
asså jag svär,   frida är så bra <3
jag har rätt mycket bilder från dom senaste dagarna och då kommer upp imorgon .
jag är gladare än på mycket länge och jag hoppas att lovet fortsätter lika bra.
långt inlägg det blev.


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0