free fallin'


idag så gav jag mig själv lite sovmorgon dåva,  sov till halv tio sen upp och fixa sig snabbt oxå vidare till skulan ,
mest varit ute och dött i solen med bea och michelle hela dagen .
sen kom man hem och tittade på topmodell och sex and the city,
sen blev det ut med musik och msn ett tag.
gustav och hampus och varit sociala på msn idag (:

imorgon är det valborg,  imorgn är det ksloppet -.-''
FEM km på tid och jag är sjuk,  men ska gå med bea och michelle .

sen efter det så drar jag och michelle med bea hem och så fixar vi oss där och sånt,  sen blir det malmö och handla lite grejs, sen blire stadsparken i lund, träffar nog gustav, marcus och pet med kanske,
längtar iaf fett mycket.
hoppas ddet blir kul .


slängde in en nyvaken bild med.



pus caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0